poniedziałek, 3 października 2016

Zdobycze :)

Z racji tego, że robiłam w domku jesienne porządki postanowiłam pokazać wam moje dotychczasowe zdobycze :) Troszkę się tego uzbierało. Kolekcjonowanie zaczęłam na długo przez założeniem bloga wiec wszystkiego tu nie znajdziemy. Poniżej wstawię zdjęcia dużej części mojej kolekcji, ale oczywiście nie całej, żeby zostawić w was ziarnko niepewności i wyczekiwania na resztę  :)

1. Zacznę od tego czego mam najwięcej czyli oczywiście pocztówek :)
Mogę śmiało powiedzieć, że jest ich około 400 i niestety nie wszystkie zmieściły się na zdjęciu


2.W kolekcji znalazły się też torby i piłka :)




3. Niezliczona ilość długopisów i ołówków :)




4. Moja ulubiona część kolekcji czyli notesy :) Duża część z nich już wykorzystana.




5. Duża ilość wszelkiego rodzaju przypinek, naklejek, znaczków, kredek, zawieszek i wielu wielu innych :)


6. Kilkadziesiąt smyczy :)




7.A także kalendarze, zakładki, plany lekcji, książeczki :)



Zachęcam do śledzenia mojego bloga i obserwowania go :) Już niedługo kolejna porcja gadżetów, a jeżeli zrobi się nas więcej nadejdzie czas na pierwszy konkurs  ! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz